Publikoval: skaveronik | október 19, 2012

AKO NA STRES ALTERNATIVNYMI TERAPIAMI

To najlepšie z jogovej terapie, akupresúry, naturopatie alebo ako účinne odbúrať stres prastarými overenými technikami.

OBSAH KURZU:

Jogova diagnostika – základné pojmy, s ktorými operuje ayurveda a jogova terapia

Očistné techniky (shatkarmy), asany, dychové cvičenia (pranayama), relaxačné a meditačné techniky

Triky prírody-naturopatia

Akupresúrne body

Sme tým, čo jeme alebo Strava a vedomie

Možnosť osobnej konzultácie

KEDY: 27.-28.10.

KDE: Čajovňa Amana

Cena seminára – 69€ (v cene aj čajové občerstvenie)
Záloha 40€
Počet účastníkov limitovaný na max 15

PRIHLÁŠKA TU

INFO o lektorke:

Mgr. Petra Sara Pavitra Pavlačová, PGDipl

“Vyštudovala som estetiku na UK v Bratislave. Príliš teoretická
a multifilozofická veda estetiky ma ťahala ďaleko od reality a tak som si vzdelanie
dopĺňala praktickými kurzami a školeniami (sprievodca cestovného ruchu,
zdravotnícke kurzy atd). Začala som sa venovať masážam a absolvovala som
akreditovaný kurz klasickej masáže a kurz reflexnej masáže chodidel.

Po vysokej škole som podstúpila tréning v UK jako
Development Instructor (DI) – inštruktor rozvoja. Pôsobila som na rôznych projektoch
v rozvojových krajinách (Afrika, Belize…), v rôznych školiacich centrách pre DI
Dánsko, USA). Neskôr spolu s tímom štyroch rozvojových pracovníkov som založila
školiace centrum na východokaribskom ostrove St. Vincent a dva roky som ho viedla.

Ako diplomovaná odborníčka na prevenciu a
znižovanie rizika nákazy HIV&AIDS som sa začala intenzívnejšie venovať jóge a jej
terapeutickým benefitom. Joga a meditácia vhľadu (vipassana) ma preniesli dvojročným pobytom a prácou na Ministrstve školstva v Prahe. Sily boli obnovené a energia začala opäť

dozrel a prišlo volanie po intenzite…Toto volanie ma priviedlo do Indie, kde som
posledný rok prechádzala neuveriteľne intenzívnou transformáciou, učila sa o sebe
a spoznávala programy a vzorce, ktoré nás sprevádzajú od detstva, stretávala
silných majstrov, oholila si dlhokánske vlasy a takmer sa stala mníškou…Moje
osobné procesy prebiehali na pozadí štúdia Ľudského vedomia, jógovej
a alternatívnej terapie na Dev Sanskriti Viswadyalay University v Haridware, čo bol
hlavný dôvod môjho dlhodobého presunu smerom na východ.


Pridaj komentár

Kategórie