Publikoval: amana108 | máj 16, 2009

VISION

vision-plagat+

Áno….  Jaro Koco (oficiálne Jaroslav Kocián) opäť v našej čajovni.

Tentoraz s inširatívnou počítačovou grafikou. (to tu ešte nebolo…)

Jaro nechal v našej čajovni kus seba a aj vďaka nemu sme nielen galériou čaju, ale aj galériou kultúry a umenia.

Som si istý, že aj táto výstava to potvrdí…

Teraz už Jaro:

Ahojte

Chcem vas pripravit na nasledujucu a zaroven trvajucu vystavu, pokial ste sa dostali k citaniu po vernisazi.

Umeniu sa uz venuje aktivne od svojich 21 rokov, co je v preklade desat dlhych let.

Tuto vystavu uvadzam pod svojim menom JARO KOCO , ktore pouzivam vtedy ked to zavana komerciou.
Alebo ked pouzivam modne trendy k tvoreniu svojich diel.

Toto ucelene dielo je prvotinou v oblasti pociatovej grafiky a takto som uz nikdy potom netvoril.
Jeho jedinecnost je prave v jeho prvotine. Su to abstraktne vyjavy umelcovej muzy/duse , nevediac pri tvoreni co vlastne tvorim som si casom nasiel vyznam tychto diel, ich znazorneni v urcitych pribehoch mojho doterajsieho zivota. Kazdy obraz ma pre mna osobiti vyznam a spojitko.

Dufam ze sa budete citit prijemne pri pozerani na tieto uzasne premeny vnimania.

PS: prepacte ale ako som to robil nebudem vysvetlovat, to len v pripade zaujmu jednotlivca.

dik

Jarda

Takže 28.5. o 19:00 u nás… 🙂

Pridaj komentár

Kategórie