Publikoval: amana108 | apríl 7, 2009

Omar Kanawati – Myšlienky

Omara poznám už dlhší čas ako čajového fanúšika. To, že študuje na umeleckej škole a že ho prijali aj na umeleckú “výšku”, mi tiež neušlo. V každom prípade mi ale ušlo, že veľmi zaujímavo fotí. Keď som videl jeho fotografie, prekvapili ma svojou hľbkou a zaujímavou atmosférou. Preto, keď sa ma opýtal, či môže u nás vystavovať, neváhal som  súhlasiť.

Príďte sa presvedčiť sami.

Výstavu otvárame 16. apríla o 18:30

myslienky

Volám sa Omar Kanawati. Narodil som sa v Trnave, ale momentálne žijem v malej dedinke menom Biel na juhovýchodnom slovensku. Som študentom maturitného ročníka na Škole Úžitkového výtvarníctva v Košiciach, odbor konzervovanie-reštaurovanie. Už v prvom ročníku som absolvoval základy fotografovania, kde som sa učili fotiť s analógom a zároveň aj vyvolávanie fotiek. Od tej doby ma fotka veľmi zaujala. Aktívne sa fotografii venujem pomaličky rok. Čím ďalej tým viac ma napĺňa a dáva pocit zvláštneho prepojenia a komunikácie prostredníctvom nej. Aj táto výstava sa bude týkať tohto zámeru. Výstava bude obsahovať rôzne prchavé momenty, ktoré vyjadrujú myšlienky, pocity, dojmy, ktoré zotrvávajú vo mne. Fotografia nie je o jednoduchom fotení a stláčaní spúšti. Je to o tom, ako človek pozoruje okolie, ľudí a hlavne, ako chce podať dané veci ľuďom naokolo. Vo fotografovaní Je veľmi dôležitý jej význam a hĺbka myšlienky, ktorú autor performuje okoliu.


Responses

  1. Vernisáž Omarových fotografií bola veľmi pekná, pripravená na vysokej úrovni.
    Fotky samotné sú z môjho, neprofesionálneho pohľadu vynikajúce, ich obsahová inštalácia je riešená veľmi vtipne a s hlbokým ideovým zámerom.
    Prajem Omarovi predovšetkým veľa zdravia, úspešnú maturitu a veľa úspechov v škole, i v osobnom živote.
    Vám, čajovni prajem ešte veľa takýchto úspešných podujatí
    Ján Krajči.


Pridaj komentár

Kategórie