Publikoval: amana108 | marec 5, 2009

Moje Tatry

Po obrazoch Laciho Markušovského a japonskej výstave tu máme opäť fotografie. 

Verím, že sa vám budú páčiť a nadobudnete dojem, že sú tak trochu aj vaše (tie Tatry:).

Autorom fotografií je Marek Dunajský a výstavu otvorime vernisážou v stredu 11.3. o 17:30.

Nižšie je pozvánka a niečo o Marekovi.

 

duny   

  Volám sa Marek Dunajský, pre všetkých Duny, apsoň tak ma väčšina ľudí volá. Bývam v SNV, nepochádzam odtiaľ, ale ani nie z nejakých veľkých diaľok 🙂 Som z malej dedinky pod Braniskom, Vojkovce Od malička som mal bližší vzťah k prírode. To mi zostalo aj vo fotografii. Fotím teda prírodu. Fotku som neštudoval, som samouk.

Začalo sa to tým, že som si chcel len dokumentovať, kde som bol, čo som tam videl a podobne. Na to mi postačoval kompaktný foťak. Ale mal jeden problém, nedali sa s nim robit také fotografie, ako som videl na pohľadniciach, hlavne tie vodopady v Slovenskom raji som nemohol tak nafotiť. Tak musela prísť na rad zrkadlovka… to ale trvalo kým som prišiel na to, ako zachytím pohyb vody 🙂 bez pomoci nejakej knihy, webu alebo niekoho rady, jednoducho skúšaním. Ale prežil som to, nezanevrel som na fotoaparát a táto záľuba, druh umenia a vyjadrovanie pocitov fotoaparátom mi ostalo. Fotím od 15-tich, je to už takmer 9 rokov čo sa s fotoaparátom kamarátime a určite nám to ostane ešte ďalších … rokov.

 

pozvanka-mala1

Pridaj komentár

Kategórie