Publikoval: amana108 | máj 2, 2008

ZRKADLO – film Marcela Lacka (už 9.5. v čajovni AMANA)

„Stačí mi vidieť len pár záberov zo Zrkadla, aby som cítil, že som sa ocitol v blízkosti extrémnej inteligencie, myslenia na hranici temnej predstavivosti…“
Film Zrkadlo ako časť projektu „Si tu? Chodíš spiaci zas“ sa zahráva s divákovým vkusom a sympatiami veľmi originálnym spôsobom a vždy vzbudzuje silné reakcie – pozitívne aj negatívne. Ambiciózna kultová snímka zaujme svojím zmyslom pre morálne nebezpečenstvo, svojou ochotou skúmať nejasné oblasti psychiky a toxickou krásou svojho obrazu.


Responses

  1. Dufam, ze pojdem okolo. Chcel by som to vidiet aj ked to uz ma nejaky rocik

  2. Sevas Oky,

    Jaro Koco vravel, ze by to mala byt nejaka na novo postrihana verzia. Takze mozno to bude aj pre Teba nieco nove.. J

  3. Noo, nakoniec som tam bol a bolo to prekvapivo zamotane. Az ked som videl tento film na velkom platne na Hlavnej ulici v KE pocas kampane na MESTO KULTURY 2013, tak som pochopil tu hlbku filmu. Well done. Good job aj ked v prekvapivo slabsej kvalite obrazu. Zvuk & Music 100% plus.


Pridaj komentár

Kategórie