Publikoval: amana108 | január 12, 2008

“PAD DO HLBKY SEBA”

 

PAD DO HLBKY SEBA

 

Mladý rozbiehajúci sa umelec. Študuje na Prešovskej univerzite v Prešove Výtvarnú výchovu a Estetiku. Venuje sa pozorovaniu a preciťovaniu sveta, výtvarnej tvorbe, momentálne predovšetkým fotografii a hudbe.

Doteraz vystavoval v rámci kolektívnych výstav. Táto výstava je prvou oficiálnou samostatnou výstavou autora po nultej neoficiálnej výstave v univerzitných priestoroch Prešovskej univerzity v Prešove v roku 2007.

 

 

 

Odkaz autora:

„Rád by som, aby táto vernisáž bola nie o chlebíčkoch a víne (kto sa chce najesť, nech sa naje doma) ale hlavne o vizuálnych zážitkoch, výmene názorov a tiež hudobnom zážitku dokresľujúcom vystavené fotografie.”
Responses

  1. Ahoj Robo, cirou cistou nahodou som sa dozvedel ze mas vystavu, bohuzial sa nemozem dojst pozriet, hoci by som velmi rad, ale drzim ti palce nech dopdne vsetko super a nech su vsetci navstevnici spokojni.

    S pozdravom

    Marcel

  2. obraztoky budu visiet asi mesiac , tak ked budes mat cas , pockaju ta 🙂

  3. mimochodom nema dakto fotky ??
    ja mam az 3 a aj tie su total od veci 😦 🙂
    som si hral hudbu a kecal zludmi a uplne som zabudol poprosit dakoho o fotky. ale som sa citil velmi fajn, a dufam ze aj ostatni zucasneny..fakt prijemna atmosfera.DAAKUJEMM !!!


Pridaj komentár

Kategórie