Publikoval: amana108 | november 7, 2007

Silvester v čajovni???

Je síce ešte len november, ale keďže nám už aj sneh začal padať, treba začať rozmýšľať, kde a ako silvestrovať.

Áno. Silvester v čajovni znie na prvý pohľad dosť paradoxne. Predsa len žijeme na Slovensku a ako každý správny Slovák treba ísť silvestrovať dakde na chatu, kde sa všetci poriadne sundáme, no nie? Jasné.. nie každý si takto predstavuje rozlúčku so starým rokom. Ani ja nie. Aj keď musím priznať, že som si podobných “slovenských” silvestrov tiež užil. A majú svoje čaro.

alkohol

Teraz ale uvažujem, že už by sa hádam aj ten silvester dal prežiť trocha pokojnejšie. A logicky sa dostávam k záveru, že pokiaľ nás takých bude viac, prečo sa nestretnúť v čajovni a silvestrovať tam.

A preto otváram túto diskusiu:

AKO SI PREDSTAVUJEM SILVESTER V ČAJOVNI?

Pokojne píšte a reagujte. Oceníme aj názory pravých Slovákov, ktorí si bez poriadnej opice nevedia silvester predstaviť.

Trochu inšpirácie:

Mne by sa napríklad páčilo, keby som sa stretol s príjemnými ľuďmi, popili by sme fajný čaj a decentne aj alkohol (tiež fajný. Napr. medovinu, saké…). Popočúvali by sme dobrú hudbu, pojedli dajaké dobroty a o polnoci petardy a šampus.

Nuž.. dúfam, že budete tvorivejší ako ja.

Responses

  1. Ano, prvy dobry napad. Pripravit tibetske pivo. (budeme ho dufam mat teraz na tibetskom tematickom vecierku). No.. uvidime ako bude chutit a podla toho sa rozhodne.

    Zdravim, J

  2. Caute… Cia je to frajerka? Ked nicia, tak si ju rezervujem hnedka. 🙂 mrk

  3. Ahojte mne by sa Silvester pacil, ale bez alkoholu. Mohli by sa podavam cajove novinky, ale aj stare osvedcene caje a kazdy kto by prisiel by mohol doniest nieco na zahriznutie z domu nejaku typicku specialitu a mohli by sme sa stretnut okolo
    20.00 az do rana ak to niekto vydrzi. mohli by sme urobit sutaz v hodnoteni najlepsieho caju v nasej cajovni. Ja som za. Budem len rada ked sa to uskutocni.
    Zuzana

  4. mohli by sme mixovat caje do kopy …co sa zvycajne nerobi..vymysliet nejaku novu chut ktora by sa podavala caly rok a stala by sa doplnkom k cajovemu listku…ja som za silvestra..hlavne nech tam hra dobra dychovka…taka ta nasa ETHNO…

  5. ahojte, silvestrovať v čajovni? dokonalý nápad!! držte mi miesto, a nápad? podľa mňa sú všetky dobré, len ten alkohol mne ku šťastiu až tak nechýba, ale navrhujem trebárs naučiť sa a aj skúsiť si zatancovať niečo také orientálne, alebo nejaký tradičný obradný (nie svadobný 😉 tanec dajte vedieť keď niekoho kto by nás to mohol naučiť nájdete, veď sme za každú srandu. no nie? čajíčkari 🙂 majte sa krásne.

  6. bude teda?? vpohode ludia, prijemna atmosfera, ziaden tvrdy alcool, ked dake dobroty vinove, skor dobry caj(sak scajovat sa da tez paradne:), live mjuzik .. proste pohoda jahoda vanilka pomarancdz:D

  7. takto by som nechcel skoncit. ja radsej doma s rodinou pri telke

  8. […] Niekto si to možno ešte pamätá, aké to je silvestrovať v čajovni (pozri TU a […]


Pridaj komentár

Kategórie